Vrácení zboží / reklamace
Chci zboží vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů, jak to mám udělat?
Důkladně zabalte zakoupené zboží a zašlete jej zpátky na tuto adresu:
Zboží musí být v neporušeném stavu a důkladně zabaleno, tak aby vydrželo přepravu. Jakým přepravcem nebo poštou k nám zboží doručíte, je na Vás.
Do balíčku se zbožím nezapomeňte přidat níže uvedený vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Pokud jej tisknout nechcete nebo nemůžete, vyplňte jej online a odešlete na náš e-mail: info@fablo.cz
Částka Vám bude vrácená nejpozději do 14 dnů od převzetí balíku, z pravidla to bývá do několika málo dnů.
Formulář pro odstoupení od smlouvy vyplňujte pouze v případě, že vracíte zboží nepoškozené a v rámci zákonné lhůty.
Pro ostatní případy slouží Reklamační formulář, který naleznete níže.
Formulář pro vrácení zboží v 14-ti denní lhůtě: formulář ZDE.
Potřebujete zboží reklamovat?
Důvody reklamace?
- zboží se poškodilo během používání
- zakoupené zboží má vadu
Reklamace přes přepravní společnost:
- Zboží nám můžete poslat jakoukoliv přepravní společností.
- Reklamace probíhá v zákonné lhůtě 30 dní.
Jaký je postup?
- Vytiskněte si formulář ZDE.
- Informaci ohledně zaslání reklamace zašlete také na email - info@fablo.cz.
- Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
- Vložte reklamační formulář společně se reklamovaným zbožím do krabice.
- Balík odešlete na adresu: Tovární 3, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory a Hulváky (prosím zadejte telefonní kontakt +420 777 322 988 pro notifikaci že můžeme Váš balík očekávat. Pokud nedostaneme telefonní upozornění mnohdy se stává že balík mlčky uloží kurýr na depo a vrátí se Vám pro nepřebrání zásilky.)
Chcete reklamaci vyřídit u Nás na skladě? Není problém.
Reklamaci můžete vyřídit i osobně v naší provozovně v Ostravě na Adrese Tovární 3, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory a Hulváky, po telefonické domluvě na tel: +420 77732298
Stačí přijít s fakturou a my už se o vše postaráme.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel: +420 777 322 988.