Vrácení zboží / reklamace

Chci zboží vrátit v zákoné lhůtě do 14 dnů, jak to mám udělat?

Důkladně zabalte zakoupené zboží a zašlete jej zpátky na tuto adresu:

28. října 2020/231, 
Ostrava-Mariánské Hory a Hulváky
709 00
 

Zboží musí být v neporušeném stavu a důkladně zabaleno, tak aby vydrželo přepravu. Jakým přepravcem nebo poštou k nám zboží doručíte, je na Vás.

Do balíčku se zbožím nezapomeňte přidat níže uvedený vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Pokud jej tisknout nechcete nebo nemůžete, vyplňte jej online a odešlete na náš e-mail: info@fablo.cz

Částka Vám bude vrácená nejpozději do 14 dnů od převzetí balíku, z pravidla to bývá do několika málo dnů.

Formulář pro odstoupení od smlouvy vyplňujte pouze v případě, že vracíte zboží nepoškozené a v rámci zákonné lhůty.
Pro ostatní případy slouží Reklamační formulář, který naleznete níže.

Formulář pro vrácení zboží v 14-ti denní lhůtě: formulář ZDE.

 

 Potřebujete žboží reklamovat?

Důvody reklamace?

- zboží se poškodilo během používání
- zakoupené zboží má vadu

 Reklamace přes přepravní společnost

  • Zboží nám můžete poslat jakoukoliv přepravní společností.
  • Reklamace probíhá v zákonné lhůtě 30 dní.

Jaký je postup?

      1. Vytiskněte si formulář ZDE.
      2. Informaci ohledně zaslání reklamace zašlete také na email - info@fablo.cz
      3. Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
      4. Vložte reklamační formulář společně se reklamovaným zbožím do krabice.
      5. Balík odešlete na adresu: 28. října 2020/231, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory a Hulváky

 

    Chcete reklamaci vyřídit u Nás na skladě? Není problém.

    Reklamaci můžete vyřídit i osobně v naší provozovně v Ostravě na Adrese 28. října 2020/231, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory a Hulváky, po telefonické domluvě na tel: +420 77732298

    Stačí přijít s fakturou a my už se o vše postaráme.

     

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel: +420 777322988